Роля інтэрнэт-пляцовак у выбарчай кампаніі, партрэт будучага кандыдата, трэнды і антытрэнды інфармавання праз сацыяльныя сеткі. У штаб-кватэры Федэрацыі прафсаюзаў сёння прайшоў форум рэгіянальных СМІ. Тэма актуальная - выбары, якія адбудуцца, з акцэнтам на важнасць выканання заканадаўства пры іх правядзенні.
Метады падавання інфармацыі аўдыторыі, а таксама варыянты ўзаемадзеяння рэдакцый з кандыдатамі абмяркоўвалі 150 журналістаў з усёй краіны. Як было адзначана, рэгіянальным СМІ неабходна павялічваць долю аналітычных матэрыялаў, у тым ліку па вострасацыяльнай і палітычнай праблематыцы. Не абышлі сёння і такую вострую тэму для ўсяго свету, як фэйкі. Зараз інфармацыйная прастора мільгае імі, першым чынам, у сацыяльных сетках. А таму, дарэчы, давер да традыцыйных СМІ расце, адзначылі ў профільным ведамстве.
Павел Лёгкі, першы намеснік міністра інфармацыі Беларусі: "Галоўная задача сродкаў масавай інфармацыі ў тым, каб не проста расказаць аб выбарах, але і заклікаць людзей прыняць удзел у выбарах. Для нашага грамадства вельмі важны перыяд і вельмі адказны працэс. Але, безумоўна, адной з задач у гэты перыяд бачу забеспячэнне роўных умоў для ўсіх кандыдатаў, якія ўдзельнічаюць у агітацыі".
Алена Манкевіч, намеснік старшыні Федэрацыі прафсаюзаў Беларусі: "Вельмі вялікая роля менавіта журналістаў у тым, як мы будзем паказваць правядзенне выбарчай кампаніі. Хто гэтыя людзі, наколькі яны актыўныя, наколькі ў іх актыўная жыццёвая пазіцыя, ад гэтага шмат залежыць. Таму што чалавек, які пойдзе аддаваць свой голас, павінен дакладна разумець, за што менавіта ён будзе галасаваць".
Без малога тры сотні прадстаўнікоў прафсаюзаў з усёй краіны ўвайшлі ў састаў тэрытарыяльных і акруговых выбарчых камісій. Яшчэ 10 кіраўнікоў прафсаюзных арганізацый балаціруюцца ў Палату прадстаўнікоў.
Выбары, якія адбудуцца ў Беларусі, абмяркоўвалі ў штаб-кватэры Федэрацыі прафсаюзаў
28 октября 2019