Мотасезон практычна адкрыты

4 апреля 2014

З ростам градуса за акном павялічваецца напружанне і на дарогах. Зараз разам з аўтамабілістамі ўсё больш асфальт пачынаюць уезджваць матацыклісты. Аднак там, дзе замест 4 колаў 2 - нават не ў два разы вырастае рызыка аварый. Вось і самі байкеры адзначаюць рост бестурботных пачаткоўцаў, якія сапраўды нясуць небяспеку. Каб кантраляваць сітуацыю, ДАІ вырашыла стварыць мотадружыну, шэрагі якой папоўняць толькі аўтарытэтныя матацыклісты. У асноўным тандэм байкераў і інспектараў можна будзе сустрэць на перыферыі, бо ў большасці выпадкаў у зводкі ДПС трапляюцца ліхачы з раёна.


Аляксандр Савенка даведваўся хто і як будзе змагацца з бестурботнымі анёламі. Дзёрзкі, шальны і… бестурботны. Няйначай - першы хлопец на вёсцы. Хоць інспектары наракаюць: калі б, першы…


Гэта Ява-шасцёрка, як здраднік, выдала свайго гаспадара - у такіх паганятых здыхаючай рарытэтнай тэхнікі, як правіла, ні дакументаў, ні банальна шлема проста няма. Хтосьці гаворыць, што на такіх агрэгатах і зусім ездзіць цвярозаму страшна.


І гэта толькі ў Мінскай вобласці. Калі гаварыць аб краіне, то амаль у 330 аварыях з матацыклістамі 44 чалавекі адправіліся на нябёсы і 285 атрымалі траўмы. У цэлым жа, больш чым у 70% ДТЗ вінаватыя самі ўладальнікі двухколавага транспарту.


Запатрабаванне зняць з колаў нядобрасумленных матацыклістаў вырасла з плюсам за акном. Зараз ДАІ вырашылася на чарговую меру - мотадружыну. Касцяк сфарміруюць масцітыя байкеры. Жалезныя браты будуць кантраляваць вуліцы і даводзіць шалапутным як трэба паводзіць сябе на дарозе. Калі трэба, па-мужчынску, на зразумелай байкерам мове.


Асфальт, два колы і хуткасць - нешта ў гэтым шэрагу сапраўды лішняе. Менавіта таму масцітыя байкеры гавораць: не цісніце ручку газу да канца, бо з бестурботнага гоншчыка ў прывіднага ператварыцца даволі лёгка.