Па выніках маштабнага сацдаследавання, давер да дзяржаўных СМІ вырас на 14 %. Гэта і ёсць вынік фармаціравання падыходаў да рэалізацыі ідэалогіі беларускай дзяржавы. Такую думку выказаў Старшыня Белтэлерадыёкампаніі Іван Эйсмант на Рэспубліканскай навукова-практычнай канферэнцыі.
У ліку пытанняў, якія абмеркавалі ў Акадэміі кіравання пры Прэзідэнце Рэспублікі Беларусь, актуальныя праблемы сацыяльнай палітыкі, а таксама ідэалогіі ў электаральны перыяд, роля інфармацыйных рэсурсаў у актуалізацыі перадвыбарнаага парадку і асаблівасці сацыяльнага самаадчування насельніцтва ў Год міру і стваральнай працы.
Па выніках Рэспубліканскай навукова-практычнай канферэнцыі будуць выпрацаваны дадатковыя падыходы ў рашэнні актуальных праблем сацыяльнай палітыкі, а таксама ідэалогіі нашай краіны.