Больш высокі ўзровень стылю, камфорту і бяспекі. "Штадлер Мінск" пачаў ствараць новыя цягнікі для Мінскага метрапалітэна. Сам дызайн пакуль трымаецца ў сакрэце, яго павінна зацвердзіць кіраўніцтва сталіцы і самога прадпрыемства. Але, хутчэй за ўсё, вагоны будуць у звыклай сіне-блакітнай каляровай стылістыцы. Згодна з планамі, прадпрыемства ў Фаніпалі выпусціць 10 саставаў - 4- і 5-вагонных. Іх абкатка і сертыфікацыя пачнецца ў наступным годзе.
Аляксей Кавецкі, намеснік дырэктара, галоўны канструктар ЗАТ "Штадлер Мінск": "Візуальна яго гараджане будуць успрымаць як ноу-хау з зусім новым салонам, палепшаная якасць аздаблення. У вагонаў будзе сістэма кандыцыянавання, скразнымі праходамі паміж салонамі. Гэта сістэма аўтаматычнага руху цягніка, калі машыніст фактычна выконвае ролю назіральніка. А састаў у энергааптымальным і эканамічным рэжыме з мінімальнымі стратамі часу вядзе састаў па лініі".
Сярод заказаў "Штадлер Мінск" і цягнікі для нарвежскай чыгункі. Таксама актывізаваўся і ўсходнееўрапейскі экспартны вектар.
Філіп Брунер, дырэктар ЗАТ "Штадлер Мінск": "У нас ёсць элементы для аднаго цягніка ў Скандынавію і трамвая ў Чэхію. Гэта наша актуальная загрузка. І хутка мы пачынаем вялікі новы праект - гэта двухпавярховыя цягнікі, якія мы тут цалкам робім. Таксама для Усходняй Еўропы".
Акрамя таго, машынабудаўнікі працягваюць рэалізацыю кантракта па пастаўцы трамваяў у Санкт-Пецярбург. Гэта самыя доўгія - 34 метры - такія машыны ў краінах СНД.