Прадпрыемства Алеся правяло мадэрнізацыю

9 апреля 2014

Як жыве флагман беларускай трыкатажнай галіны - адкрытае акцыянернае таварыства Алеся - сёння ўбачыў кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта Андрэй Кабякоў. Прадпрыемства правяло мадэрнізацыю, выдаткавала валюту. Але вытворчы патэнцыял станкоў раскрыты далёка не цалкам. Сярод прыярытэтаў Алесі - развіццё экспарту і праца на заказ.


Мікалай Гурыновіч, дырэктар ААТ Алеся: Мы робім такое дыверсіфікаванне, сыходзім на большы працэнт экспарту ў тую ж Германію. Калі ў нас летась экспарт у Расію займаў 70%, то сёння мы яго знізілі да 55%. Мы выйгралі тэндары на пастаўку прадукцыі для нямецкай чыгункі і паліцыі. Самая галоўная задача на сённяшні дзень - гэта выпусціць тое, што можна будзе прадаць сёння, а не проста пакласці на склад.


Кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта прайшоў па ўсім тэхналагічным ланцужку вытворчасці трыкатажных вырабаў, пагутарыў з калектывам Алесі. На нарадзе з кіраўніцтвам фабрыкі і галіны Андрэй Кабякоў арыентаваў беларускі легпрам на агрэсіўную сістэму продажаў. Праблема збыту цягне за сабою астатнія звёны ланцуга - падзенне аб'ёмаў і нізкую зарплату. На Алесі яна не дацягвае да сярэдняй па Мінску.


Андрэй Кабякоў, кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта Беларусі: Для канкрэтнага прадпрыемства я, першым чынам, звярнуў бы ўвагу на тое, што ў іх вельмі высокая дэбіторская запазычанасць, якая значна перавышае крэдыторскую запазычанасць. Вось трэба першым чынам гэтым заняцца. Трэба забраць свае грошы ў тых, каму вы далі свой тавар. Вось з гэтага трэба пачынаць, перш чым ісці па крэдыты.


Эксперты ўпэўненыя, што маркетынг - гэта самае тонкае месца трыкатажнай галіны. І гэта, нягледзячы на тое, што тавары айчыннага легпрама карыстаюцца попытам, яны высокай якасці. У прыватнасці, для вытворчасці трыкатажу Алеся выкарыстоўвае пераважна натуральную імпартную сыравіну.