У Мінску працягваецца будаўніцтва новых станцый трэцяй лініі метрапалітэна

27 октября 2021
Аб'екты гарадской інфраструктуры, якія заўсёды чакаюць з асаблівым энтузіязмам. У Мінску працягваецца будаўніцтва новых станцый трэцяй лініі метрапалітэна. "Аэрадромная", "Немаршанскі сад" і "Слуцкі гасцінец" злучаць паўднёвую частку мегаполіса з яго цэнтрам. Праектуюць і станцыі ў напрамку поўначы горада. Дарэчы, у кожнага з аб'ектаў непаўторны стыль і дызайн плюс свае тэхнічныя ноу-хау.   

Актуальны і футурыстычны погляд на транспартнае развіццё сталіцы - у рэпартажы Аляксея Кандраценкі. Навічок на карце сталіцы - комплекс "Мінск-Мір" - сёння расце не толькі ў вышыню, шырыню, але і ў глыбіню. На ўзроўні 16 метраў пад зямлёй у максімальнай гатоўнасці станцыя метро "Аэрадромная". Тое, што знаёма ўсім пасажырам - вестыбюль і платформа, толькі вяршыня гіганцкага падземнага айсберга. Станцыя - гэта амаль 190 тэхнічных памяшканняў. Да аздаблення гатова і сама платформа "Аэрадромнай".  

Менавіта на гэтай станцыі пасажыры змогуць адправіцца "ў палёт". Усё дзякуючы яе паветранаму, авіяцыйнаму афармленню. Трафік чакаецца інтэнсіўны - зверху жылыя кварталы і бізнес-цэнтры комплексу "Мінск-Мір". 

Такія станцыі, як "Немаршанскі сад" і "Слуцкі гасцінец" (працоўныя назвы адпаведна  "Каржанеўскага" і "Лошыцкая") канчаткова набудуць фінальны выгляд у найбліжэйшыя два гады. А разам з імі паступова ў звыклае рэчышча пасля будаўніцтва вернуцца і гарадскія ландшафты. Замкне паўднёвы напрамак трэцяй лініі электрадэпо. 

Далей у планах рух трэцяй лініі на поўнач. І гэта будзе, мабыць, адзін з самых складаных участкаў: шчыльная гарадская забудова плюс высокі ўзровень грунтавых вод. Дзякуючы праекціроўшчыкам мы можам зазірнуць у будучыню. "Прафсаюзную", "Пярэспу" і "Камароўскую" аб'яднаюць у адну стылістычную "сям'ю", дзе пануюць хайтэк і вобразы сілы прыроды. 

Сёння пры выбары грамадскага транспарту кожны чацвёрты жыхар сталіцы аддае перавагу падземцы. Развіваецца сам мегаполіс, а разам з ім і метрапалітэн. Найбліжэйшыя прэм'еры Зялёналужскай - да канца 2023 года. У больш далёкай перспектыве - кальцавая лінія метро.