Сёння беларусы віншуюць сваіх палавінак

14 февраля 2013
Ад прызнанняў у каханні, запісаных у дыпломе, да серэнады пад акном. У сваю чаргу і бізнес на пачуццях здзіўляе падыходамі і цэннікамі. Дык што гэта - 14 лютага? Узор паспяховага піяру або дзень перамогі адкрытых пачуццяў?
На лірыку ў прозе сярэдзіны лютага ў Мінску можна было глядзець зверху ўніз. А ў Гродне - знізу ўверх. Закаханых паднімалі на вышыню 36 метраў над зямлёй. У ролі амураў выступілі ратавальнікі МНС. На каланчу арганізавалі падарожжа не толькі пар, але і саксафаніста.
Крэатыву хапае, нават у букетах - ад бамбукавага сэрца да ахапка авангарда.
А вось рамантыка ў дэфіцыце. Каханне ўмудрыліся замкнуць у рамкі. Прадмова дзейства - рэгістрацыя на сайце - дзецям гаджэтаў асабліва спадабалася. Сучасныя Рамэа і Джульеты пакінулі больш за тры тысячы запісаў.
Такімі валянцінкамі са штампамі іх вынаходца вырашыла адысці ад штампаў. Дзясяткі беларусаў асвойваюць новыя віды віншаванняў. У дзясяткаў тысяч - стандартны падыход.
Увогуле піяр зрабіў сваю справу. Продажы ідуць. Пра высокае проста - цёзка легендарнага епіскапа. Паміж брэндам 14 лютага і Санта-Клаусам ён ставіць знак роўнасці.
За рэбрэндынг дахрысціянскага свята прынята дзякаваць каталіцкай царкве. А за гандлёвы рэбрэндынг - Холмарку, кампаніі паштовак. З бізнесам на пачуццях адгадаў, абаротаў не здае.
У Сусветнага дня закаханых ёсць славянская альтэрнатыва ў чэрвені - Дзень кахання, сям'і і адданасці. Больш сур'ёзныя паняцці, але яны бяруць пачатак у такой па-вясноваму лёгкай гераіні сённяшняга дня - закаханасці.