З адкрыццём мотасезона канфлікт двух колаў супраць чатырох набывае асаблівую актуальнасць

6 мая 2019

З прыходам цяпла і адкрыццём мотасезона канфлікт двух колаў супраць чатырох набывае асаблівую актуальнасць. Прыйсці да кансенсусу бакам імкнуцца дапамагчы супрацоўнікі ДАІ. Больш за тое, і саміх вартавых дарог нярэдка можна ўбачыць на байку. Для таго каб кіраваць міліцэйскім матацыклам, патрэбна не толькі катэгорыя А, але яшчэ вопыт і навыкі экстрэмальнага кіравання. Бо сутыкацца прыходзіцца з рознымі парушальнікамі.

Карына Пашкова працягне. Калі за бяспекай на дарогах сочаць такія прыгажуны, як Yamaha і BMW, можна, лічы, расслабіцца. У распараджэнні дарожнай міліцыі прадстаўнікі гэтых канцэрнаў ужо некалькі гадоў. Улічваючы спецыфіку і магчымасці байка, кожны выконвае сваю задачу.

Матацыкл BMW, напрыклад, на хуткасці каля 60 км/г можа без цяжкасці заскочыць на бардзюр. І ўсё ж варта памятаць: байкеры абароненыя ў меншай ступені, чым аўтамабілісты, таму і праследаванне парушальнікаў на двух колах - справа не простая. А гэта кадры аварый, якія адбыліся толькі за апошнія дні. І зноў супрацьстаянне - аўтамабілісты і байкеры.

Прычым часцей за ўсё найболей сур'ёзныя траўмы атрымліваюць менавіта матацыклісты. Скрыжаванне вуліц Бабруйскай і Савецкай у Мінску: дарогу не змаглі падзяліць аўтамабіль Volkswagen і матацыкл Yamaha. У дэталях разбяруцца спецыялісты. Галоўнае, што ў гэтым ДТЗ усе жывыя, хоць без траўм не абышлося.

Мотасезон у разгары, і байкеры ўжо выехалі абкатваць свой двухколавы транспарт. Тым часам аўтамабілісты прывыкаюць да з'яўлення на дарозе матацыклаў. А супрацоўнікі ДАІ сочаць, каб і тыя, і іншыя памяталі аб правілах. Метады розныя, у тым ліку - утоены кантроль. Машына ДАІ без апазнавальных знакаў, але з поўным наборам неабходных прылад для праверкі рухаецца ў струмені. Схаваць парушэнні практычна немагчыма. Усё ж не лішнім будзе нагадаць: наша бяспека ў нашых руках. І тут ужо тонкая грань, як утрымаць эмоцыі, моц матора і ўпісацца ў рамкі правіл.