Да II Еўрапейскіх гульняў работнікаў гандлю навучаць гаварыць з кліентам на адной мове

28 ноября 2018

Гаварыць з кліентам на адной мове. Адзін з этапаў падрыхтоўкі да II Еўрапейскіх гульняў - навучанне работнікаў гандлю. На майстар-класах у Мінску абмяркоўваюць пытанні этыкету, дрэс-кода, новыя індывідуальныя падыходы ў абслугоўванні, у тым ліку да замежнага кліента. Павышаюць не толькі прафесійныя навыкі супрацоўнікаў, але і псіхалагічныя. Семінары прадоўжацца да мая, тады ў сталіцы і пройдуць конкурсы прафмайстэрства.

Тамара Маркоўнік, начальнік аддзела галоўнага ўпраўлення спажывецкага рынку Мінгарвыканкама: "Вядома, кожны іншаземец мае свае прыярытэты і асаблівасці ў выбары таго або іншага тавара ў сферы паслуг. І нам лектар падрабязна, дэталёва распавядае, якія патрабаванні пры абслугоўванні італьянца або немца, або нашых блізкіх суседзяў - расіян".

У цэлым буйныя гандлёвыя аб'екты Мінска чакае абнаўленне. Ва ўнівермагах зробяць касметычныя рамонты, усталююць навігацыйную сістэму, а ў персаналу з'явіцца адзіны фірменны стыль у адзенні.