Беларусы выбралі лепшыя прадукты харчавання краіны

2 декабря 2016

Гэта традыцыйныя малочныя прадукты, ёгурты і цвёрдыя сыры  кампаніі "Савушкін прадукт". Згодна з народным апытаннем, малочную прадукцыю брэсцкай кампаніі выбірае большасць спажыўцоў,  якія ўдзельнічаюць у галасаванні. Трэба адзначыць, што кампанія "Савушкін прадукт" у рамках агульнанацыянальнай штогадовай прэміі  "Народная марка" другі год запар атрымлівае адзінае Гран-пры конкурсу.

Пра малочныя прадукты з Брэста, якія знайшла шлях да сэрца не толькі беларускага спажыўца, у рэпартажы Ксеніі Лебедзевай. Агульнанацыянальная прэмія народнага прызнання  чацвёрты раз падводзіць вынікі - беларусы выбралі лепшыя прадукты харчавання і тавары народнага спажывання. Узнагароды атрымалі больш за 50 гандлёвых марак. Па выніках адкрытага галасавання кампанія "Савушкін прадукт" прызнана лідарам не толькі малочнага рынку, але і лепшым вытворцам прадуктаў харчавання Беларусі.

Гран-пры конкурсу атрымлівае "Савушкін прадукт".

Гэта званне кампанія ўжо другі год запар нясе з годнасцю, гонарам і асаблівым клопатам пра спажыўца.

 "Народнай маркай" спажыўцы адзначаюць толькі тыя тавары і паслугі, якім па-сапраўднаму давяраюць. Галасавалі за іх у анкетах, апублікаваных на сайце конкурсу, а таксама ў газетах. Аднак прэмію ўручаюць раз на год. Рублём спажывец галасуе штодня.

 Вынікі анкетавання паказалі, што традыцыйныя малочныя прадукты кампаніі выбіраюць 43 % беларусаў, якія ўдзельнічаюць у апытанні. Кожны трэці - любіцель "Савушкіных" сыроў, і ў першую чаргу брэнда "Брэст-Літоўск". Ёгурты кампаніі атрымалі больш за 50 % спажывецкіх галасоў.

Напрыклад, літоўцы аддаюць перавагу ёгуртам і тварожным дэсертам кампаніі. У Аб'яднаных Арабскіх Эміратах цэняць такія традыцыйныя прадукты, як тварог і смятана. "Савушкін прадукт" з натуральнамалочнай прадукцыяй замацоўвае свае пазіцыі на рынку Кітая. 

Ні адзін год кампанія атрымлівае і ўзнагароды самага рэйтынгавага ў сусветнай індустрыі харчавання дэгустацыйнага конкурсу Superior Taste Award, а гэта значыць, што яе прадукцыя  прызнана сусветнай элітай і не саступае лепшым еўрапейскім брэндам  ні ў якасці, ні ў смаку.