Беларусь і Кітай за чатыры гады прайшлі сур'ёзны шлях

19 мая 2018

За чатыры гады Беларусь і Кітай прайшлі сур'ёзны шлях ад першага знаёмства з беларускім харчаваннем да добрай пазнавальнасці брэндаў, іх высокай папулярнасці і стабільнага росту паставак.

Такое меркаванне выказаў пасол КНР у Беларусі Цуй Цімін у праекце "Размова ў Прэзідэнта". Дыпламат адзначыў добрую якасць беларускай малочнай прадукцыі і ялавічыны. Гэта прадукты, якія ўжо пастаўляюцца на кітайскія прылаўкі, і геаграфія паставак расце. Таксама пасол анансаваў запуск новых сумесных аграпраектаў і старт экспарту беларускага мяса птушкі на кітайскі рынак. Папулярнасць айчыннага харчавання кіраўнік кітайскай дыпламатыі ў Беларусі растлумачыў высокай якасцю, строгімі стандартамі і экалагічнасцю як сыравіны, так і гатовай экспартнай прадукцыі.

Цуй Цімін, Надзвычайны і Паўнамоцны Пасол Кітая ў Беларусі: "Беларускія малочныя прадукты і ялавічына карыстаюцца вялізнай папулярнасцю на кітайскім харчовым рынку. Прывяду прыклад. Я адсочваю навіны, і з іх даведаўся, што вашы прадукты харчавання ўжо рэалізуюцца ў магазінах горада Ухань, а гэта сталіца эканамічна развітой правінцыі Хубэй, Цэнтральны Кітай. Акрамя таго беларускія прадукты заваявалі сэрцы і перавагі кітайскіх спажыўцоў у такіх буйных мегаполісах, як Чанша і Нанкін. Усюды адзначаецца добрая якасць беларускага харчавання і высокі попыт на яго. Гэта можна растлумачыць у прыватнасці тым, што ў Беларусі ўстаноўленыя строгія стандарты ў якасці і экалагічнай бяспецы як сыравіны, так і канчатковай прадукцыі".

Ёмісты кітайскі рынак харчавання з'яўляецца для беларускіх экспарцёраў прыярытэтным. У красавіку нашу краіну наведала дэлегацыя галоўнага дзяржупраўлення па кантролі якасці, інспекцыі і карантыне Кітая - яна сертыфікавала пяць беларускіх прадпрыемстваў для пастаўкі мяса птушкі. Чакаецца, што першыя партыі будуць адпраўленыя ўжо ў пачатку лета.