Месца пад рэкламу выдзяляецца праз аўкцыёны альбо конкурсы. Так, за апошнія чатыры гады дзякуючы такім аўкцыёнам бюджэт горада папоўніўся шасцю з паловай мільярдамі рублёў.
У наступным годзе канцэпцыю па развіцці рэкламнага рынку Мінска перагледзяць
11 декабря 2014
Пра гэта паведаміла начальнік упраўлення гандлю і паслуг Мінгарвыканкама падчас аператыўнага пасяджэння ў мэрыі. Сталіцу нельга ператвараць у рэкламную этыкетку - адзін з галоўных пастулатаў новай канцэпцыі. Сёння ў горадзе больш за 28 тысяч рэкламных шчытоў, банераў і білбордаў. 60 працэнтаў занятыя камерцыйным піярам. Адзначым, за распаўсюджаннем рэкламы спецыялісты ажыццяўляюць штодзённы кантроль.