"Галоўны эфір" у студыі віртуальнай рэальнасці

19 марта 2017

Аказваецца, у Мінску ёсць і такія. А для многіх гэтая самая віртуальная рэальнасць ужо не цацка, а інструмент для творчасці і нават больш. Дызайнер зараз можа залезці літаральна ўнутр карціны і займацца, напрыклад, афармленнем пакоя ў фармаце 3Д. Ды што там афармленне - на прынтары друкуюць ужо сэрца, у тым ліку і гэта мы пакажам сёння.

А яшчэ гэта добрая альтэрнатыва для музыкантаў, у якіх пакуль няма вялікай колькасці прафесійнага абсталявання. Можна іграць на любым інструменце ў віртуальным свеце. Такім жа чынам інжынеры ў буйных карпарацыях вывучаюць і ўдасканальваюць начынне аўтамабіляў, не здымаючы вось такіх шлемаў. Так, зараз проста можна пабываць і на Марсе або ў музеі мадам Цюсо, не выходзячы з дома.

Г.з. патэнцыял гэтай тэхналогіі, па сутнасці, бязмежны, як зрэшты і магчымасці нашых праграмістаў. На гэтым тыдні Беларусь адкрыла новую старонку ў сферы высокіх тэхналогій. Кіраўнік дзяржавы наведаў адны з самых паспяховых кампаній у гэтым сектары, падкрэсліўшы, што неабходны новы этап у развіцці IT-сферы - стварэнне ўласных высокатэхналагічных прадуктаў. Г.з. не горш за гэтыя (размова пра шлемы).

Па сутнасці, дзяржава ўключае зялёнае святло ўсім IT-спецыялістам і гатова заахвочваць самыя смелыя рашэнні. Як гаворыцца, працуйце, было б жаданне.

Пра смелыя рашэнні не толькі ў гэтай сферы мы пагаворым сёння. Гэта "Галоўны эфір". Самыя актуальныя тэмы тыдня глядзіце ў праграме.