МАЗ узмацняе сваю прысутнасць на рынку Расіі

18 января 2024

У Год якасці з ноу-хау і перспектыўнай вытворчасцю. МАЗ узмацняе сваю прысутнасць на рынку Расіі. Сёння ў Мінскага аўтазавода ўжо больш за 30 карпаратыўных партнёраў ў рэгіёнах краіны-суседкі, якія задзейнічаюць беларускія шасі.

МАЗ - гэта актуальныя мадэлі камунальных машын, а таксама аўтобусы і электробусы. Дарэчы, новая вытворчасць завода з'явіцца і ў Мінску - там будуць збіраць пасажырскую тэхніку.

Пра развіццё машынабудавання расказаў Аляксей Кандраценка. Бязмежная Камчатка, дзе працуюць грузавікі і самазвалы або газаматорныя аўтобусы на вуліцах Паўднёва-Сахалінска. Дзясяткі варыянтаў камунальнай тэхнікі ў Калузе, Санкт-Пецярбургу або Казані. Усе гэтыя машыны аб'ядноўвае брэнд "МАЗ", які за апошнія гады плённа "пасябраваў" са многімі рэгіёнамі Расіі.

Адзін з актуальных прыярытэтаў Мінскага аўтазавода - прамысловая кааперацыя з расійскімі машынабудаўнікамі, асабліва ў сегментах дарожна-будаўнічай і камунальнай тэхнікі. І сёння МАЗ мае ў рэгіёнах Расіі ўжо больш за 30 карпаратыўных партнёраў.

Дзякуючы інавацыям новы грузавік МАЗ больш манеўраны. І гэта яго перавага для работы ва ўмовах вялікіх гарадоў. Такая машына можа перавозіць цвёрдыя камунальныя адходы масай да 13 тон. Машына прыйшла на замену імпартным Scania і цяпер будзе працаваць ў мегаполісах.

Па выніках мінулага года холдынг МАЗ атрымаў больш за 2 млрд 800 млн рублёў выручкі. А гэта рост больш чым на 20 працэнтаў ад папярэдняга ўзроўню. Зарплата работнікаў павялічылася на трэць. Сёлетнія планы не менш грунтоўныя з улікам таго, што Мінскаму аўтазаводу споўніцца 80.

Летась Мінскі аўтазавод выпусціў 1800 адзінак толькі пасажырскай тэхнікі. У планах павялічыць гэты аб'ём да 3 тысяч машын дзякуючы рэалізацыі буйнога інвестпраекта. На месцы старых карпусоў сёння МАЗ узводзіць новыя цэхі, дзе будзе наладжана вытворчасць аўтобусаў.