У Кітаі стартаваў пераднавагодні пакупніцкі марафон

21 января 2013
Прыхільнікі гаджэтаў скупляюць падарункі перад святам вясны. Прычым папулярнасцю карыстаюцца не толькі сусветна вядомыя маркі тэлефонаў і планшэтаў, але і прадукты маладых кітайскіх кампаній. 
Чым бліжэй свята вясны, тым больш пакупнікоў у магазінах. Кітайцы ўважліва сочаць за мабільнымі навінкамі і змяняюць гаджэты значна часцей, чым, напрыклад, жыхары Еўропы. На прылаўках з сусветна вядомымі брэндамі суседнічаюць кітайскія маркі. І адны і другія перад доўгімі выхаднымі скупляюць асабліва актыўна.
Усплёск пакупак у нас звычайна перад каталіцкім Раством і зараз. У гэты час часта ёсць нават дэфіцыт тавару. На заводы паступаюць заказы з заходніх краін. У выніку ўнутраныя пастаўкі скарачаюцца, вытворца не паспявае своечасова адгружаць тавар. Але, нягледзячы на цяжкасці, за месяц толькі ў Пекіне было прададзена 30 тысяч планшэтаў нашай маркі. Апошнія гады ў кітайцаў змянілася ўяўленне аб мясцовых вытворцах. Дзякуючы мадэрнізацыі абсталявання і адэкватнаму дызайну тэлефоны, планшэты, плэеры ды амаль уся масавая электроніка кітайскіх марак стала канкурэнтаздольнай. Не ў апошнюю чаргу дзякуючы нізкай цане.
Пераднавагодні ажыятаж ва ўсім рознічным гандлі прадоўжыцца ў Кітаі да 10 лютага. З пачаткам святочнага тыдня прадаўцы запусцяць маштабныя распрадажы. Але на старце месяца з-за вялізнага попыту цэны могуць нават падрасці.
2013-ы абяцае стаць пераломным для мясцовых вытворцаў. Эксперты прадракаюць, што кітайскі рынак смартфонаў абыдзе амерыканскі і стане найбуйнейшым у свеце. Так гэта або не - шмат у чым пакажуць перадсвяточныя продажы.