Жэрар Дэпардзье прэзентаваў у Маскве новую лінію прадукцыі Мінскага завода вінаградных він

28 апреля 2018

У Брэсце на Мінскім заводзе вінаградных він пачалі разліваць брэндавы напой "Жэрар Дэпардзье". Акцёр асабіста прэзентаваў у Маскве новую лінію прадукцыі. Першую элітную беларускую партыю паставілі ў гандлёвую французскую сетку "Ашан" у Расіі. Сёння гэтыя магазіны працуюць у 17-ці краінах свету. А гэта значыць, што экспарт беларускай прадукцыі будзе пашырацца. Мінскі завод вінаградных він ужо падпісаў дагавор і на пастаўку сваёй прадукцыі "Жэрар Дэпардзье" ў некалькі рэстаранаў Францыі. Сёння вядуцца перамовы і з Канадай. А рэцэпт новага прадукту распрацоўваўся з удзелам самога знакамітага француза.

Больш падрабязна Юлія Грызунт. Амаль 6 гадоў таму Жэрар Дэпардзье атрымаў расійскае грамадзянства. І для французскага акцёра гэта не проста колер пашпарта. На новай радзіме ён паспяхова развівае харчовую прамысловасць. Унікаючы ў дэталі вінаробства ў межах СНД, Дэпардзье зацікавіўся Мінскім заводам вінаградных він. У снежні 2017 года ён прыехаў асабіста азнаёміцца з вытворчасцю і быў уражаны якасцю беларускіх напояў. Тады і нарадзілася ідэя рэалізаваць сумесны праект.

Жэрар Дэпардзье, акцёр: "Атрымаўся сапраўды прэміяльны высакаякасны напой - мяккі, гарманічны, з чыста французскай элегантнасцю і вытанчанасцю. Я цалкам здаволены нашым супрацоўніцтвам з кампаніяй з Беларусі і ўпэўнены, што пакупнікі і ў Расіі, і ў Францыі, і ў іншых краінах належным чынам ацэняць новы прадукт".

Напярэдадні новы прадукт Дэпардзье асабіста прэзентаваў у Маскве. У магазінах міжнароднага рэтэйлера "Ашан" будзе прадавацца першая партыя напою. Франсуа Рэмі, дырэктар расійскага прадстаўніцтва кампаніі, запэўнівае: імя французскага акцёра - гэта ўжо гарантыя якасці прадукту, бо рэцэпт распрацоўваўся з непасрэдным удзелам самога Дэпардзье.

Франсуа Рэмі, дырэктар расійскага падраздзялення гандлёвай сеткі "Ашан": "Я ўпэўнены ў экспартным патэнцыяле новай гандлёвай маркі "Жэрар Дэпардзье" Мінскага завода вінаградных він. Наша кампанія прадстаўлена ў 17-ці краінах. І вытворцам, якія падпісалі кантракты з нашай сеткай, мы даём магчымасць выхаду на іншыя рынкі. Беларускую прадукцыю мы будзем таксама папулярызаваць праз свае партнёрскія каналы. Я бачу, як яна аформлена, ведаю яе якасць, так што ўпэўнены - нас чакае поспех".

Супрацоўніцтва з найбуйнейшай міжнароднай гандлёвай сеткай - гэта новыя экспартныя магчымасці і для нашай краіны. Ужо падпісаны кантракт, згодна з якім новы напой з'явіцца і ў рэстаранах Францыі. Зараз ідуць перамовы з Канадай.

Іван Троцкі, гендырэктар Мінскага завода вінаградных він: "Мы ўжо ў 26-ці краінах са сваёй прадукцыяй. Мы знайшлі свайго спажыўца і стварылі брэнд, які адрозніваецца якаснымі паказчыкамі. І дадам, што ў параўнанні з мінулым годам наш экспарт вырас у 4 разы".

Калі беларуска-французскі напой з'явіцца ў нашых магазінах, пакуль невядома. Па гэтым пытанні апошняе слова за Жэрарам Дэпардзье.