Жыццё сама падкідвае тэмы, якія трэба вырашаць аператыўна. Апошнія дні ў СМІ актыўна абмяркоўваецца пытанне тарыфаў на паездкі ў таксі. Больш дакладна, прапанова некаторых вадзіцеляў асобных службаў і інфармацыйных платформ змяніць аплату. Выслухаць усе за і супраць кіраўнікоў дыспетчарскіх службаў, асацыяцый перавозчыкаў і дзяржорганаў сёння сабраліся ў Міністэрстве антыманапольнага рэгулявання і гандлю.
Галоўнае - бяспека, кошт і абарона правоў спажыўцоў. Праз гэтыя асноўныя крытэрыі вывучаюцца праблемы як вадзіцеляў, так і пасажыраў. Рынак таксі ў Беларусі значна прырос. Новыя аператары павысілі градус канкурэнцыі і збілі цэны, што на руку тым, хто выклікае машыну. Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю як адказны за цэнаўтварэнне ў краіне гатовы выслухаць, у чым жа незадаволенасць і тых, хто за рулём. І ці актуальна павышэнне на 5 капеек за кіламетр.
Да дыялогу запрасілі прадстаўнікоў 17 кампаній-таксі, хто сёння калясіць па сталічных вуліцах. Яны гавораць, што патрабаванні некаторых вадзіцеляў - гэта не пазіцыя ўсёй службы. Недарагі праезд для кліента не значыць пусты кашалёк для перавозчыка.
Тарыф або павышаючы каэфіцыент у некаторых платформ залежыць ад попыту. У іншых жорсткі ліміт. Выбірае кліент сваю машыну, ацэньваючы і канчатковую плату, і, зразумела, сэрвіс, а вадзіцель месца працы - па ўмовах працы.
У Міністэрстве антыманапольнага рэгулявання і гандлю створана рабочая група па развіцці рынку таксі
На пляцоўцы Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю створана рабочая група для пошуку кампрамісу па тарыфах, а таксама іншых пытаннях развіцця рынку паслуг таксі. Галоўнае забяспечыць роўны доступ і аднолькавыя стартавыя магчымасці для ўваходу. Мінтранс заклікае службы таксама выконваць і заканадаўства наконт стажу вадзіцеляў, стану іх здароўя і машын. У найбліжэйшы час будзе апублікаваны комплексны план мер па навядзенні парадку ў сферы аўтаперавозак. Ён будзе адкрыты да абмеркавання.