У Беларусі разглядаецца магчымасць пераводу камер фотафіксацый у бесперапынны рэжым працы

15 марта 2018

Па словах дэпутата Палаты прадстаўнікоў Андрэя Рыбака, гэта дазволіць выкарыстоўваць сістэму і для іншых мэтаў, у тым ліку для выяўлення аўтамабіляў, што не прайшлі тэхагляд. Калі дакумент будзе прыняты, то камеры фотафіксацыі, акрамя перавышэння хуткаснага рэжыму, стануць выяўляць і вадзіцеляў, якія не прайшлі тэхагляд. Зараз праводзіцца работа па прад’яўленні Дзяржтэхаглядам неабходнай базы даных прадпрыемству "Бяспечныя дарогі". Плануецца, што менавіта гэтая арганізацыя будзе кантраляваць працэс. Таму апавяшчэнні са штрафам за адсутнасць тэхагляду парушальнікі будуць атрымліваць, як і за перавышэнне хуткасці, - па пошце.

Андрэй Рыбак, старшыня Пастаяннай камісіі Палаты прадстаўнікоў Нацыянальнага сходу Беларусі:

"Нязначна мадэрнізаваўшы гэтую сістэму, перавёўшы яе ў бесперапынны рэжым, мы зможам выкарыстоўваць гэтую сістэму для многіх мэтаў, у тым ліку і для кантролю за выплатай добраахвотнага страхавання і кантролю за дарожнай сітуацыяй. Гэтае ўдасканаленне не патрабуе вялікіх грашовых сродкаў, а тыя дывідэнды, якія мы можам атрымаць і ў бяспецы, і пытанні кантролю, могуць быць вельмі значнымі".

Таксама праект указа прадугледжвае падзел выплаты дзяржпошліны на некалькі частак. Пры гэтым плануецца, што так званы дарожны збор будзе адвязаны ад тэхагляду. Апавяшчальны прынцып дазволіць кантраляваць праходжанне тэхагляду з дапамогай камер фотафіксацыі, а штраф стане фіксаваным - дзве базавыя велічыні. Якія яшчэ новаўвядзенні прапаноўвае праект указа, і як менавіта будзе працаваць новая сістэма? Да "Галоўнага эфіру" нашы карэспандэнты рыхтуюць рэпартаж, дзе не толькі адкажуць на гэтыя пытанні, але і правядуць уласнае расследаванне, у якім разбяруцца, адкуль у Беларусі з'явіліся падробленыя сертыфікаты аб праходжанні тэхагляду.