Тэлефонны прыём у мінскай мэрыі прыняў фармат круглага стала

30 апреля 2016

Ад добраўпарадкавання да прыватызацыі жылля. У краіне традыцыйна прайшлі прамыя тэлефонныя лініі. Тэлефонны прыём у мінскай мэрыі прыняў фармат круглага стала.

Прапановы і заўвагі жыхароў выслухалі старшыня гарадскога Савета дэпутатаў Васіль Панасюк, а таксама прадстаўнікі камітэтаў і ўпраўленняў Мінгарвыканкама. Тэлефанаванні прымалі з 9 да 12 па шматканальнай лініі - некаторыя звароты (для паскарэння працэсу рашэння пытанняў) адразу перанакіроўвалі ў адміністрацыі раёнаў, дзе да вырашэння праблемы далучаліся і мясцовыя дэпутаты.

На тэлефонную лінію сталічнай мэрыі стала паступаць намнога менш пытанняў са сферы ЖКГ. У першую чаргу спецыялісты звязваюць гэта са з'яўленнем інтэрнэт-рэсурсу 115.бел. Пасля зваротаў на сайт ужо вырашана больш як 8 тысяч набалелых праблем.