Рэканструкцыя першага ўчастка трасы Р53 пачалася

25 октября 2019

Новыя транспартныя магчымасці Мінскай вобласці. Дарога ад Кургана Славы да Смалявіч праз два гады стане шырокапалоснай і больш камфортнай для аўтамабілістаў. Яе зробяць з бетону.
Рэканструкцыя першага ўчастка трасы Р53 пачалася: тэхніка расчышчае тэрыторыю ад дрэў, выраўноўвае зямлю.

Аб практычным і стратэгічным значэнні адной з самых запатрабаваных магістраляў краіны Аляксей Кандраценка. Стадыён "Барысаў-Арэна", завод "БелДжы", акрамя таго Смалявічы, Жодзіна, Барысаў. Аб папулярнасці і запатрабаванасці трасы Р53 гавораць гарады і буйныя аб'екты, размешчаныя на яе працягласці, таму аўтамабіляў тут заўсёды шмат. Рухаемся ад сталічнай кальцавой аўтадарогі ў бок Кургана Славы. Шырокапалосная шаша і дапушчальныя 90 кіламетраў за гадзіну. Камфортна і бяспечна. Пасля мемарыяльнага комплексу ўсё мяняецца: дарога становіцца вузкай, двухпалоснай.

Далей у бок сталічнага горада-спадарожніка Смалявічы ехаць усё больш складана: абмежаванне хуткасці ў асноўным 70 кіламетраў за гадзіну. Манеўраваць у шчыльным патоку аўто няпроста.
Пэўныя нязручнасці чакаюць аўтамабілістаў і ў найбліжэйшы год. Гэта звязана з рэканструкцыяй першага ўчастка Р53 ад Слабады у бок Смалявіч. Зараз уздоўж дарогі тэрыторыю выслабаняюць ад дрэў і кустоў, пашыраюць дарожнае палатно, пераносяць лініі электраперадачы. Сталічны дарожна-будаўнічы трэст нумар 5 адразу ўзяў ударны тэмп работ: сотня рабочых і столькі ж адзінак тэхнікі працуюць штодня.

Першы этап - гэта рэканструкцыя дарогі да шостага кіламетра. Другі - увесь шлях ад Кургана Славы да горада Смалявічы. А гэта ўжо адрэзак трасы даўжынёй 13 кіламетраў.

Для дарожна-будаўнічых і эксплуатацыйных службаў Мінскай вобласці Р53 сёння адзін з самых значных аб'ектаў рэканструкцыі. Спецыялісты ўзяліся за трасу з асаблівым энтузіязмам: старт актыўных работ супаў з прафесійным святам. 27 кастрычніка ў Беларусі адзначаюць Дзень аўтамабіліста і дарожніка.