Развод дарожнага падатку з дзяржтэхаглядам - самае абмяркоўваемае пытанне сярод аўтамабілістаў

8 марта 2020
Пацверджанне таму - статыстыка. Калі ў 2013 годзе па допуск  да ўдзелу ў дарожным руху прыехалі каля двух мільёнаў машын,  праз год,  пасля прывязкі пошліны  да ацэнкі тэхнічнага стану,  іх колькасць знізілася на 200 тысяч.

І такая тэндэнцыя захоўваецца па гэты дзень. Летась адзнаку аб тэхаглядзе атрымалі меней чым 30 % аўто з чатырох з паловай мільёнаў. Адпаведна столькі ж вадзіцеляў аплацілі дарожны збор. Хоць штогод аўтамабіляў станавілася ўсё больш, колькасць дакументаў, якія выдаюцца,  рухалася роўна ў процілеглы бок.

Гледзячы на безгрунтоўнасць гэтага саюза, узнікае пытанне - што першасна: стан транспартнага сродку і бяспека яго ўладальніка або падатак, ад якога залежыць якасць дарог і развіццё інфраструктуры? І гэта таксама - бяспека...

Замкнёны круг вырашыў разарваць урад: працу над праектам указа аб адвязцы тэхагляду ад дарожнага збору практычна завяршылі. У яго ўвойдуць і пажаданні грамадзян, якія прынялі ўдзел у грамадскім абмеркаванні. 

Напрыклад, мінімальны перыяд, за які будуць спаганяць плату - 1 месяц, а юрасобам суму плануюць скараціць на 20 %. Хто застанецца ў выйгрышы,  і наколькі эфектыўныя новыя меры - пытанне знутры вывучыла Ксенія Лебедзева (відэа).