Скараціць чаканні ў чэргах і павялічыць час узаемадзеяння медыка з пацыентам. Пілотны праект Міністэрства аховы здароўя "Клапатлівая паліклініка" закліканы істотна палепшыць якасць медабслугоўвання. Эксперымент прадугледжвае выкарыстанне розных ноу-хау, пачынаючы ад пераходу да адкрытай рэгістратуры да падзелу патокаў пацыентаў, якія звяртаюцца ў стол даведак. У Мінску пілотны праект ўжо рэалізуецца ў некалькіх паліклініках. Зараз у іх вядзецца мадэрнізацыя рэгістратуры, добраўпарадкаванне кол-цэнтраў і закупка новага абсталявання.
Першапачаткова прынцыпы "Клапатлівай паліклінікі" прымянялі ў прамысловасці ў японскай кампаніі Toyota. Метад эфектыўнага размеркавання патокаў людзей цяпер ужываюць і ў многіх еўрапейскіх краінах.
Праект "Клапатлівая паліклініка" закліканы істотна палепшыць якасць медабслугоўвання
9 Кастрычніка 2019