Механізаваны комплекс пачаў праходку другога тунэля паміж "Вакзальнай" і "Кавальскай слабадой"

24 мая 2019

Новы напрамак "Алесі". Механізаваны комплекс пачаў праходку другога тунэля паміж "Вакзальнай" і "Кавальскай слабадой". Задача - прайсці адлегласць 1270 метраў і звязаць будучыя станцыі метро. Такім чынам, тры станцыі новай зялёнай веткі падземкі разам з "Аэрадромнай" будуць злучаны поўнасцю. Тэсціраванне падземнай дарогі плануецца пачаць ужо ў студзені наступнага года.

Рэпартаж Ільі Цвяткова. А зараз прама за маёй спінай праходчы комплекс "Алеся" пачынае новы этап сваёй працы. Сюды, у раён чыгуначнага вакзала, яе прывезлі нядаўна. І зараз задача ў тым, каб злучыць другім тунэлем станцыі "Вакзальная" і "Кавальская слабада".

І гэты тунэль будзе чацвёртай падземнай дарогай, якую прайшла "Алеся" па новай зялёнай ветцы метро. На старт механізаваны комплекс вагой 550 тон выйшаў у 2016 годзе, і за гэты час пераадолеў 4332 метры. Працуе магутная машына пад сталічнымі вуліцамі на глыбіні ад 15 да 29 метраў. Завяршыць гэты этап плануюць у кастрычніку. Паралельна на трох станцыях першага ўчастку: "Вакзальнай", "Кавальскай слабадзе" і "Аэрадромнай" - актыўна ідуць унутраныя апрацоўчыя работы.

Уздоўж платформ на новых станцыях усталююць спецыяльныя агароджы для бяспекі пасажыраў. А курсіраваць па зялёнай ветцы будуць цягнікі "Штадлер". Пакуль яны праходзяць абкатку і тэставыя выпрабаванні. Пробны састаў праз новыя чатыры станцыі плануюць запусціць у студзені 2020 года, пасля тэст-драйву прыме і першых пасажыраў. Метрабудаўцам разам з "Алесяй" засталося прайсці 1270 метраў падземнага шляху, і тры станцыі зялёнай веткі метро будуць злучаны. А ў 2023 годзе плануецца здаць яшчэ дзве станцыі - "Немаршанскі сад" і "Слуцкі гасцінец".