Як купляць больш выгадна і хутка?

27 декабря 2016

У Мінску ўжо ёсць магазіны бытавой тэхнікі і электронікі са спрошчаным працэсам абслугоўвання. Рынак развіваецца і не стаіць на месцы.  Сэрвіс-зона, касы і выдача тавару аб'ядноўваюцца ў адзін блок. Пра будучыню для кліентаў, якая стала сучаснасцю ў беларускіх магазінах,  - Дзмітрый Цітоў. 
Алея, створаная з персаналу "Пятага элемента", традыцыйна сустракае першага пакупніка новага магазіна, які адкрыўся ў гандлёва-забаўным цэнтры "Галерэя Мінск".Ён дзясяты ў Мінску і 43 у рознічнай сетцы.  2016 - асаблівы год для найбуйнейшага рэтэйлера электронікі і бытавой тэхнікі ў Беларусі. Кампаніі споўнілася 20 гадоў, самы час не толькі падвесці вынікі, але і прапанаваць кліентам асаблівыя акцыі.
2016 для "Пятага элемента" - год кліента. Кампанія працягвае прытрымлівацца стратэгіі: быць там, дзе пакупнікам зручна і цікава. Новы магазін адкрыўся ў цэнтры Мінска. Як пацвярджаюць звесткі міжнароднага даследчага агенцтва, сёння кожны другі тэлевізар купляюць менавіта ў гэтай сетцы. Збалансаваны асартымент, адкрытая выкладка і кваліфікаваныя кансультанты. На Пераможцаў, 9 можна ажыццявіць заказ тавару, якога няма ў асартыменце магазіна, і знайсці яго праз сайт або кол-цэнтр. Проста і зручна.   
Галоўнае, для афармлення тавару ў растэрміноўку ў "Пятым элеменце" не патрэбна даведка аб прыбытках. Новы магазін наладжаны на спрашчэнне працэсу выбару і здзяйснення куплі. Зараз сэрвіс-зона, касы, зона крэдыту і выдачы тавару аб'яднаныя ў блок.   Таксама выбраць тавар можна праз спецыяльны тэрмінал. У наяўнасці больш за сто тысяч найменняў тавараў.
Павялічваецца і спектр паслуг - ад праграмы пашыранага сэрвісу да ўсталёўкі і падлучэння буйной бытавой тэхнікі, ад настройкі тэлефона да ўсталёўкі праграмнага забеспячэння. Усяго каля 40 паслуг. З красавіка гэтага года ва ўсіх магазінах сеткі дзейнічае паслуга "беспраблемны зварот". На выпадак, калі не адгадалі з колерам набытага прыстасавання або раптам вырашылі купіць тавар з найшырэйшымі функцыямі. Без праблем можна ажыццявіць зварот і тэхнікі, якая не ўпісалася ў планіроўку кватэры. Пры наяўнасці чэка тавар можна вярнуць на працягу 30 дзён. Павялічваючы тэрмін звароту, "Пяты элемент" дэманструе сапраўдную кліентаарыентаванасць. 
На думку экспертаў, укараненне новых сэрвісаў, распрацоўка цікавых акцый, маркетынгавыя даследаванні і апытанні пакупнікоў дапамагаюць кампаніі паспяхова развівацца на рынку. Калі кліент - гэта галоўны актыў, то ў кампаніі вялікія перспектывы. А ў "Пятым элеменце" гэта менавіта так.