Новаўвядзенне на дарогах сталіцы. Для грамадскага транспарту з’явіцца больш за 80 кіламетраў выдзеленых палос. Такія ўжо ёсць на праспекце Незалежнасці, і яны даказалі сваю эфектыўнасць. Вадзіцелі аўтобусаў і тралейбусаў робяць менш манеўраў, і сярэдняя хуткасць грамадскага транспарту павялічваецца.
Юрый Важнік, старшыня праўлення Беларускай асацыяцыі экспертаў і сюрвеераў на транспарце: "Што значыць гэтае павелічэнне хуткасці? Нават калі мы гэта зробім на 10 працэнтаў, то кожны дзясяты аўтобус мы зможам узяць на іншыя патрэбы, даць людзям дадатковыя магчымасці. Мы нават ацанілі, у якую суму абыходзяцца гэтыя пробкі. 4-5 млн трацяць толькі транспартнікі”.
У планах таксама змяненне канструкцый прыпыначных пунктаў. Пілотны праект рэалізаваны на вуліцы Лабанка. Там з'явілася спецыяльная платформа і дазволіла павысіць хуткасць транспарту на гэтым участку удвая. Такая ж канструкцыя з'явіцца ля станцыі метро «Уручча».