"Справа маладых". Пётр Кушняроў

8 февраля 2019

Лічбавая эра прыходзіць і ў адукацыю. Так, у 22-й сярэдняй школе Барысава актыўна выкарыстоўваюць навучальныя дадаткі ў фармаце 3D. Такі від ведам надаў дырэктар школы Пётр Кушняроў. Ён сам стварае адукацыйныя дадаткі дапоўненай рэальнасці для смартфонаў, а тэстыроўшчыкамі становяцца самі школьнікі. Усе інавацыйныя ідэі Пётр выкладвае на сваім сайце ў адкрытым доступе. Такім чынам, "Справа маладых".

Ажыўляе гэтыя малюнкі сіла думкі - больш дакладна, ідэі. Праграмаваць у віртуальны фармат школу № 22 горада Барысава пачаў яе дырэктар Пётр Кушняроў. За некалькі гадоў у ЗD-прасторы апынуліся падручнікі інфарматыкі, геаграфіі, анатоміі і шматлікія іншыя.

У праграмаванні выкладчыку самому прыйшлося шукаць для сябе настаўнікаў. Прычым па ўсім свеце: шыфраваць свае ідэі ў двайковым кодзе вучыўся самастойна па відэаўроках у інтэрнэце. Падабралася ў Пятра і ўласная каманда тэсціроўшчыкаў - ён шматдзетны тата.

Акном у вымярэнне ведаў для вучняў стаў мабільны тэлефон - закадзіраваць у рухомую анімацыю апынулася можна любы малюнак.

Рэальны эфект віртуальныя тэхналогіі далі і ў працы з асаблівымі дзецьмі - у школе ёсць клас інтэграванай адукацыі. Гэтыя малыя лёгка забываюць самыя, здавалася б, простыя рэчы - як завязваць шнуркі або мыцца. Спецыяльная праграма стала для іх кішэнным памочнікам.

Ідэі дырэктара падхапілі і іншыя выкладчыкі школы - прычым не толькі дапамагаюць ствараць дадаткі, але і аўтары. Рэпетытарам для настаўнікаў становіцца сам дырэктар.

Пры гэтым дырэктар не забывае і аб рэальным свеце - плануе пабудаваць у школе новую гульнявую пляцоўку і стварае тэрыторыю актыўнага адпачынку проста ў калідорах, а таксама дзеліцца сваімі ідэямі з іншымі - яго распрацоўкі даступныя ўсім у інтэрнэце.