Чэмпіёны і прызёры Паралімпійскіх гульняў розных гадоў сёння сталі гасцямі Беларускага дзіцячага хоспіса.
Мэта візіту - на сваім жыццёвым прыкладзе паказаць, што шлях да перамогі ёсць заўсёды. Гэтая сустрэча ў Бараўлянах была б немагчымай без кампаніі "МакДональдс". Увесь лістапад у сетцы рэстаранаў праходзіць дабрачынная акцыя, накіраваная на дапамогу дзецям, якія жывуць у нястачы, кульмінацыяй якой і стаў сённяшні "МакХэпі Дзень".
Расказвае Станіслаў Ліпскі.
Бронзавы прызёр Паралімпіяды ў Рыа Аляксандр Трыпуць, не разважаючы, адказаў "так" на запрашэнне арганізатараў стаць часткай "МакХэпі Дня" ў Беларусі. Ён разам з калегамі па зборнай сёння госць новага будынка Беларускага дзіцячага хоспіса.
Аляксандр Трыпуць, бронзавы прызёр Паралімпіяды-2016 у кіданні кап'я: "Ведаеце, у жыцці таксама было цяжка, але потым проста зразумеў, што жыццё трэба жыць, яно ж не абарвалася, ты ўсё роўна жывеш, і трэба цаніць кожную хвіліну, кожную секунду - любіць яе".
Будынак адкрыўся зусім нядаўна - у чэрвені, а будавалі яго, без перабольшання, усёй грамадой. Кампанія "МакДональдс" - куратар "гасцініцы для бацькоў".
Алена Ашуркевіч, кіраўнік аддзела стратэгічнага развіцця Беларускага дзіцячага хоспіса: "Пэўна, самае часта зададзенае пытанне - ці бясплатна гэта для бацькоў? Так, гэта цалкам бясплатна, і стала гэта магчымым, я проста не магу не сказаць, дзякуючы кампаніі "МакДональдс", якая цалкам прафінансавала будаўніцтва гасцініцы. Больш за тое, яна ўзяла цалкам выдаткі па яе ўтрыманні".
Зносіны з чэмпіёнамі завяршаюцца сімвалічна: дзеці з хоспіса разам з атлетамі, якія перамаглі сябе, на "дрэве здзяйснення жаданняў" пакідаюць сваю просьбу-мару.
А "МакХэпі Дзень" для дзяцей хоспіса працягнуўся непасрэдна ў рэстаране. Акрамя пачастункаў, тут іх сустракае Аляксандр Мінёнок - наш удзельнік дзіцячага "Еўрабачання" на Мальце. Пры гэтым лістапад традыцыйна выбіраецца кампаніяй для правядзення падобнага дабрачыннага марафону, і невыпадкова: у 1989-м у ААН менавіта ў лістападзе была прынятая Канвенцыя па правах дзіцяці, мэта якой - прыцягнуць увагу ўсяго свету да праблем дзяцей.
А стаць удзельнікам дабрачыннай акцыі вельмі проста - для гэтага неабходна прыйсці ў адзін з рэстаранаў "МакДональдс" у Мінску або Віцебску і купіць паштоўку. Яе кошт - адзін рубель, на сённяшні дзень прададзена такіх экзэмпляраў парадку 120 тысяч. Да канца месяца арганізатары разлічваюць на 150.
Прадоўжыцца акцыя да канца месяца. Зразумела, паштоўкі добра намаляваныя дзецьмі з няпростым лёсам. Акрамя гэтага, сёння - 24 лістапада - абсалютна ўсе выгандлёваныя сродкі ад продажу бульбы фры таксама пойдуць на дабрачыннасць: а менавіта - на закуп неабходнага абсталявання для пацыентаў Беларускага дзіцячага хоспіса, а таксама Віцебскага абласнога спецыялізаванага дома дзіцяці. Як жа проста часам тварыць дабро.