Тым часам свой рэйтынгавы капітал на парламенцкіх выбарах шукалі і акулы інфармацыйнага поля. Прычым працягваюць гэта рабіць і зараз.
А вось як у іх гэта атрымліваецца? І якія мэты праследуюць асобныя СМІ, аднабока каменціруючы нашу электаральную кампанію? У гэтым разбіраюцца галоўныя рэдактары вядучых беларускіх выданняў, парталаў і тэлеканалаў. У фокусе ўвагі і самыя "дэмакратычныя". Тыя, хто, зарабіўшы сабе імя, так і не навучыўся называць рэчы сваімі імёнамі.
Вялікая палітыка і яе адлюстраванне ў нашым інфармацыйным полі. Угледзімся ва ўсе нюансы сёння адразу пасля "Панарамы" ў "Клубе рэдактараў".
Вялікая палітыка і яе адлюстраванне ў нашым інфармацыйным полі сёння ў "Клубе рэдактараў"
22 ноября 2019