Бізнес ідзе на клік. Расследаванне "Галоўнага эфіру"

23 Лютага 2020
Ёсць тыя, хто бярэ грошы на раскрутку ў сацыяльных сетках. Гэта даволі новая з'ява ў малым і сярэднім бізнесе Беларусі. Разам са звыклымі афлайн-магазінамі, з'яўляюцца так званыя інставітрыны. Каля 40 % усяго насельніцтва краіны - актыўныя карыстальнікі розных сацсетак, а гэта каля 4 мільёнаў чалавек. І мы нават не заўважаем, як, заходзячы пагартаць стужку, трапляем на кручок вопытных маркетолагаў і СММшчыкаў.

Наш карэспандэнт Надзея Сербіненка спецыяльна для "Галоўнага эфіру" правяла сваё расследаванне і паспрабавала высветліць, ці заўсёды чаканне роўна рэальнасць і хто займаецца раскладкай тавараў на анлайн-вітрынах (відэа).