Беларусы сталі лятаць больш

10 сентября 2015

Асноўная прычына - прыкметнае зніжэнне тарыфаў. Авіяперавозкі патаннелі ў сярэднім на 2,5%, а па асобных напрамках эканомія можа скласці да 20% - акцыю са спецыяльнымі прапановамі з наступнага тыдня запускае авіякампанія "Белавія". Стымулююць беларусаў карыстацца паветраным транспартам і пастаянна дзеючыя праграмы лаяльнасці.

Расказвае Вераніка Бута. Арандаваць гасцініцу, машыну, наведаць музеі і набыць яшчэ адзін білет са зніжкай або зусім бясплатна. Праграмы лаяльнасці сёння - гэта неад'емная частка брэнда шматлікіх замежных авіякампаній. Шэсць гадоў таму з'явілася праграма "Белавія Лідар" беларускага авіяперавозчыка для заахвочвання пасажыраў, якія часта лятаюць. Сутнасць адна: чым больш вы лятаеце, тым, адпаведна, больш бонусаў вы атрымліваеце.

Кацярына Радзішэўская, кіраўнік праграмы "Белавія Лідар": "Чым далей рэйс, як правіла, тым большыя налічэнні. Аднак залежыць таксама і ад тарыфу, ад сумы, якую вы заплацілі за білет. Часта ў нас людзі, якія лятаюць на далёкія напрамкі, назапашваюць балы дастаткова хутка, а потым афармляюць сабе прэміяльныя білеты на кароткія. Атрымліваецца нашмат хутчэй, напрыклад, злятаць у Санкт-Пецярбург на выхадныя ці ў Варшаву".

Зарэгістравацца ў якасці ўдзельніка можна ў офісах продажу авіябілетаў і ў прадстаўніцтвах авіякампаніі за мяжой. Ужо больш як 40 тысяч удзельнікаў з больш чым 100 краін свету сталі ўладальнікамі карт "Белавія Лідар" рознага ўзроўню.

Для таго каб на рахунак удзельніка аўтаматычна былі налічаныя балы за палёт, пасажыр паведамляе нумар удзельніка пры браніраванні авіябілета або пры рэгістрацыі ў аэрапорце. Кожнаму ўдзельніку выдаецца імянная карта з персанальным нумарам.

Калі рэгулярна лятаць рэйсамі Белавія, можна стаць удзельнікам элітнага ўзроўню: гэта значыць у руках у вас акажацца сярэбраная або залатая карта. А з ёй практычна ўсё немагчымае становіцца рэальным. Ужо больш чым 100 чалавек выкарыстоўваюць перавагі праграмы па максімуме.

Сяргей Міргародскі, уладальнік залатой карты "Белавія Лідар": "Многія кампаніі прапануюць бонусныя праграмы. Але я б сказаў, напэўна, ніхто не прапануе такі добры бонус, як, напрыклад, пералёт у бізнес-класе пры набыцці эканамічнага білета. Аэрафлот гэтым не балуе нікога, Lufthansa і ўсе астатнія таксама".

Зараз удзельнікі сярэбранага і залатога ўзроўню могуць аформіць прэміяльны авіябілет за ўласныя балы на любога пасажыра. Сярод іншых бонусаў - дадатковыя кілаграмы вашага багажу, зала павышанай камфортнасці. Да праграмы падключаюцца гасцініцы, банкі, рэстараны. Такім чынам, свае бонусы прапануюць і партнёры авіякампаніі.

Акрамя праграмы лаяльнасці, авіяперавозчык заваблівае пасажыраў цэнамі - білеты патаннелі ў сярэднім на 2,5%. Яшчэ ніжэйшыя тарыфы Белавія прапануе з наступнага тыдня. Па некаторых напрамках кошт білетаў паменшыцца на 20%.

Ігар Чаргінец, намеснік дырэктара авіякампаніі "Белавія": "Будзем рабіць іншыя акцыі на працягу зімовага сезона. Гэта не толькі і не столькі датычыцца паніжэння тарыфаў. Гэта будзе датычыцца яшчэ і іншых нашых паслуг, напрыклад, перавозка багажу, спартыўнага інвентара. Калі мы гаворым пра зіму, гэта будзе датычыцца лыж, снаўбордаў, лыжнага абсталявання".

Сусветная эканоміка дала расколіну, да таго ж заканчваецца высокі сезон, таму зараз настае спад перавозак, у тым ліку і авіятранспартам. Падаграваць цікавасць да пералётаў прадоўжаць спецыяльнымі прапановамі, паабяцалі ў Белавія.