Беларусь у аб'ектывах тэлекамер расійскіх журналістаў

8 октября 2013

Амаль 90 карэспандэнтаў і рэдактараў газет, навінавых інтэрнэт- парталаў і тэлеканалаў больш як з 45 рэгіёнаў Расіі прыехалі ў Гродзенскую вобласць у прэс-тур. Калегам дадуць максімум інфармацыі аб рэгіёне і абяцаюць адказаць на любыя пытанні. У першы дзень журналісты ўжо паспелі наведаць прыватную вытворчасць, кардыялагічны дыспансер, мясцовыя СВК і аграсядзібу.


Падрабязнасці і першыя ўражанні ў Дзмітрыя Смірнова.

Прафесійнае жаданне задаваць пытанні і збіраць матэрыял у прэс-туры па Беларусі расійскія журналісты рэалізуюць цалкам. На гродзенскім прадпрыемстве аглядная экскурсія з першых крокаў ператварылася ў прэс-канферэнцыю з кіраўніком.


У першы дзень прэс-тура тэма развіцця беларускай эканомікі для расійскіх СМІ аказалася найбольш актуальнай. Журналісты адзначылі эфектыўнасць у стратэгічным планаванні беларускіх і расійскіх кампаній.


Аляксей Мілаванаў, шэф-рэдактар інтэрнэт-партала Новы Калінінград.RU (Расія): Цікава было пагутарыць з кіраўніцтвам прадпрыемства, якое таксама ў сувязі з глабальнымі працэсамі ў 2017 годзе пазбаўляецца пэўных ільгот мытных у сувязі з СГА і г. д. Гэта было цікава.


У беларускім прэс-туры ўдзельнічае амаль 90 журналістаў. Гэта і прадстаўнікі радыёстанцый, федэральных каналаў, а таксама газет і часопісаў. Галоўным вынікам прэс-тура стануць артыкулы ў расійскіх газетах і часопісах, а таксама матэрыялы ў эфіры тэлеканалаў. Варта адзначыць, што на Беларусь вачамі журналістаў паглядзяць больш за 100 мільёнаў чалавек - гэта лічбы патэнцыяльнай аўдыторыі тэлеканалаў, карэспандэнты якіх удзельнічаюць у беларускім прэс-туры.


Геаграфія таксама ўражвае. Гэта не толькі блізкія Калінінград і Санк-Пецярбург. Рэдакцыя адной з газет размяшчаецца ад Гродна амаль за 8000 кіламетраў - у Якуціі.


Прэс-тур прадоўжыцца чатыры дні. За гэты час журналісты наведаюць дзяржаўныя прадпрыемствы і прыватныя фірмы ў Лідзе і бліжэй пазнаёмяцца з культурай і гісторыяй Беларусі ў Мірскім замку.