Авіякампанія Белавія запрашае на кастынг бортправаднікоў

29 апреля 2014
У сувязі з дынамічным развіццём і надыходзячым пікам сезона перавозчык аб'явіў аб чарговым наборы.

Як трапіць на борт, высвятляў наш карэспандэнт Якаў Бута.

Бортправаднікі паднімаюцца на борт самалёта аднымі з першых. На падрыхтоўку салона і загрузку харчавання - каля гадзіны.

Наталля Несцярэнка ў прамым сэнсе лятае ў аблоках ужо больш за дваццаць гадоў. Улюбёная ў неба настолькі, што без самалётаў ужо не ўяўляе свайго жыцця.

Наталля Несцярэнка, інструктар-праваднік бартавы ААТ Авіякампанія Белавія: Гэта прафесія для тых, хто не можа доўга сядзець на канапе. Людзям актыўным гэта будзе цікава. Людзям, якія любяць пазнаваць свет.

Наталля прызнаецца, што асабіста знаёмая ўжо са шматлікімі зоркамі. Прадстаўнікі шоу-бізнесу - пастаянныя пасажыры. Праўда, менш вопытныя яе калегі могуць і не прызнаць артыста.

І калі вопытныя бортправаднікі ляталі на ўсіх тыпах самалётаў, у тым ліку і савецкіх, то многія навічкі пачынаюць адразу са свежых самалётаў. Напрыклад, Embraer. 2 лайнеры прама са стапеляў завода паступілі ў авіяпарк Белавія паўтара года таму. Яшчэ два (ужо больш змяшчальныя) прыляцяць у Беларусь у найбліжэйшыя дні.

Атрымаць працу бортправадніка не намнога лягчэй, чым стаць пілотам. Сцюардэсы - далёка не афіцыянты. Сэрвіс - гэта другараднае. Самае галоўнае - гарантаванне бяспекі. Асноўныя патрабаванні: ідэальнае здароўе, рост да 180, веданне англійскай і прыемная знешнасць.

Першы этап адбору - медкамісія. Дарэчы, на ёй і адсейваецца большасць кандыдатаў. Тых, хто пройдзе адбор (у тым ліку і сумоўе), чакае яшчэ паўтара месяца навучання. І толькі потым у неба.

Прычына актыўнага пашырэння штата бортправаднікоў у імклівым развіцці авіякампаніі. Толькі за апошні год колькасць пасажыраў вырасла на чвэрць.