30-градусная спякота пачала дакучаць мінчанам

26 Чэрвеня 2013

На што скардзяцца жыхары сталіцы ў 30-градусную спякоту? Жыхары сталіцы ўсё часцей скардзяцца на дрэннае самаадчуванне і з цяжкасцю пераносяць паездкі ў грамадскім транспарце.


Аляксандр Харавец прадоўжыць тэму.

Дзевяць гадзін у автобусе па спякоце не тое што без кандыцыянера, а нават без магчымасці адчыніць акно. Пасажыры аўтобуснага маршруту Мінск - Лельчыцы, убачыўшы, на чым іх павязуць, зразумелі: да канчатковага пункта па такой спякоце яны могуць проста не даехаць.


У салоне аўтобуса адсутнічаюць не тое што кандыцыянер, а нават форткі. Ды і ўвогуле ўмовы для перавозкі пасажыраў, мякка кажучы, нездавальняючыя.


Каменціраваць гарачую сітуацыю начальнік аўтавакзала Усходні адмовіўся. Аднак паабяцаў, што аўтобус заменяць.


Але дачакацца абяцанай замены пасажыры не змаглі. У выніку 9-гадзіннае падарожжа да Лельчыц яны здейснілі ў гарачым аўтобусе.


На пытанне Чаму адразу нельга было арганізаваць больш камфартабельны аўтобус і не ствараць канфліктную сітуацыю? начальнік аўтавакзала адказаць не змог.


Перавозчык - аўтобусны парк нумар 2 Мінска. Па словах кіраўніцтва, у аўтобусе сістэма вентыляцыі працавала, а прычына, па якой пасажыры адмаўляліся ехаць, ім невядомая.


Да Лельчыц ходзяць і аўтобусы, якія маюць і кандыцыянер і большую ўмяшчальнасць пасажыраў. Аднак толькі па выхадных днях.


Гэты мікрааўтобус рухаецца па маршруце Мінск - Чэрвень. Адлегласць да города прыкладна 66 кіламетраў, што амаль у чатыры разы менш чым да Лельчыц, а пасажырскіх месцаў тут амаль столькі ж. Няўжо цяжка адправіць менавіта гэты мікрааўтобус да Лельчыц?


Спякотнае надвор'е дадало працы і медыкам. За апошнія дні колькасць выездаў хуткай дапамогі да пацярпелых ад цеплавых удараў значна ўзрасла.


У выйгрышы ў гэтыя дні застануцца толькі прадаўцы марожанага і прахаладжальных напіткаў. Толькі за суткі мінчане з'ядаюць каля 60 тон марожанага і выпіваюць прыблізна 250 тысяч літраў квасу.