Яна стварала вітражныя эскізы для тэатра П'ера Кардэна. Мадэльер Іна Булгакава прапанавала выставу прац да свайго юбілею. Пасля 25 гадоў у Цэнтры моды яна кінула ўсё і стварыла ў Мінску Тэатр моды. У адзенні па яе эскізах выступае піцерскі Мюзік Хол, а супрацоўніцтва з Маёравым і Елізар'евым адлюстравалася ў тэатральных касцюмах.
Расказвае Вольга Мядзведзь: Стол, забіты эскізамі, тканіна, гузікі і тасьма - ужо як частка жыцця. Мадэлі касцюмаў Іны Булгакавай выстаўляліся ў Іспаніі, Італіі, Францыі і Японіі. На практыцы ўборы можна ўбачыць на многіх нацыянальных выканаўцах. Адны з зорных кліентаў - калектывы "Пясняры" і "Верасы". А зараз працы куцюр'е на экспанатах персанальнай выставы ў гістарычным цэнтры Мінск.
Яна заўсёды марыла быць у кіно. Але не як актрыса, а як мастак. А трапіла ў мультыплікатары і зусім ненадоўга. З-за сямейнай дынастыі мастакоў Іну Булгакаву ўсё ж цягнула ў модную прафесію - мадэльер. Тады яшчэ малады Слава Зайцаў з будучыняй мужам Іны Уладзімірам Булгакавым вучыліся на некалькі курсаў старэй. Яе першай манекеншчыцай была тая самая прыгажуня з трагічным лёсам - Рэгіна Збарская, па ёй была пашытая дыпломная праца. Менавіта гэтыя касцюмы адразу былі адзначаныя крытыкамі і адпраўленыя для дэманстрацыі ў Канаду.
Высокая мода, якую хацелі і маглі насіць простыя жанчыны. Эксперыментальныя ідэі дызайнераў публіка сустракала з захапленнем. Акрамя модных убораў Іна Булгакава стварыла нямала сцэнічных касцюмаў. Але ні моднае жаночае адзенне, ні тэатральныя адзенні ў складанасці працы не параўнаюцца з уборамі ў стылі "фолк". Этнічны, рукадзельны узор, падбор тканіны і спалучэнне колераў. У мадэлі ўключалі і переборнае ткацтва - нацыянальны малюнак, нанесены белым па белым.
Зараз Іна Булгакава працуе ў галіне мастацкага афармлення тканіны і сцэнічнага касцюма. Часткай жыцця стала і дзіцячая студыя эстраднага вакалу. Дынастыю мадэльераў прадоўжыла і дачка дызайнераў Булгакавых.