"Штадлер Мінск" афіцыйна прадэманстраваў найноўшыя трамваі

1 августа 2017

Машынабудаўнікі Мінскай вобласці аднаўляюць мадэльны рад і пашыраюць партфель заказаў. У жніўні чакаецца прэм'ера легкавых аўтамабіляў «БелДжы» з новага завода пад Барысавам. А сёння найноўшыя трамваі афіцыйна прадэманстраваў «Штадлер Мінск». У прадпрыемства з Фаніпаля буйны заказ ад Пецярбурга. У перспектыве інавацыйны электратранспарт можа з'явіцца і на вуліцах Мінска. На прэзентацыі пабываў Аляксей Кандраценка.

Гарады Расіі, Беларусі ў сферы грамадскага транспарту за экалогію і высокія тэхналогіі. Менавіта па такім прынцыпе прадпрыемства «Штадлер Мінск». Сённяшняя прэзентацыя найноўшых трамваяў пацвярджае гэты трэнд.

Да палёту гатовы! «Чыжык» - пад такім брэндам інавацыйны транспарт адпраўляецца ў Санкт-Пецярбург. Заказ горада на Няве - усяго 23 машыны, з іх першая партыя – 6 трамваяў. Спачатку вядомы як «Мяцеліца» нізкападлогавы электратранспарт на 85 % - распрацоўка канструктараў і спецыялістаў прадпрыемства з Фаніпаля. У 33-метровага транспарту, які змяшчае 376 пасажыраў, няма аналагаў у краінах СНД.

Філіп Брунер, дырэктар ЗАТ «Штадлер Мінск»: "Сёння ў нас ёсць наша прадукцыя, гэта наша развіццё. Усё гэта для рынку краін СНД і Еўразійскага эканамічнага саюза".

Прастора для маламабільных пасажыраў, Wi-Fi, USB-зарадка, інфармацыйны манітор - толькі некаторыя опцыі.

Кандыцыянер у салоне трамвая - яшчэ адзін плюс для пасажыраў. На вуліцы плюс 30, а тут тэмпературны камфорт.

23 «Чыжыкі» стануць часткай вялікага транспартна-канцэсійнага праекта ў адным з раёнаў Пецярбурга.

Мікалай Пятроў, намеснік галоўнага інжынера транспартна-канцэсійнай кампаніі, Санкт-Пецярбург, Расія: "Колер выбралі невыпадкова, хацелася дадаць яркіх фарбаў і эмоцый у трамвайны рух Санкт-Пецярбурга. Нам пастаўлена задача правесці за год 33,2 мільёна пасажыраў. Наша сетка звяжа аддаленыя ўчасткі мікрараёнаў з Ладажскім вакзалам як цэнтрам прыцягнення".

Сёння такі ж інавацыйны электратранспарт задзейнічаны на камерцыйнай эксплуатацыі ў Мінску. У перспектыве трамваі могуць прыжыцца ў сталіцы і на пастаяннай аснове. Яшчэ адзін гарызонт для «Штадлер Мінск» - заказ для сталічнага метрапалітэна. Плануецца, што 10 новых саставаў зоймуць месца ў падземцы ў найбліжэйшыя два гады.