Рост сусветных цэн на сыравіну стаў адным з галоўных выпрабаванняў для прамысловых прадпрыемстваў летась. Прыходзілася шукаць кампраміс паміж прадаўцамі металу і пакупнікамі сваіх гатовых тавараў. Атрымалася захаваць не толькі ранейшыя экспартныя рынкі, але і знайсці новыя.
Прадукцыю пад маркай "зроблена ў Беларусі" шануюць за якасць і выдатнае сэрвіснае абслугоўванне. Сам бізнес наладжаны на развіццё, інвестыцыі ўкладваюць у новыя лініі, прычым гэта замежны капітал - робіцца ўсё, каб утрымаць сваю нішу на высокаканкурэнтных рынках.
Святлана Лук’янюк пагаварыла з тымі, хто ведае сакрэт поспеху.
Прадукцыю пад маркай "зроблена ў Беларусі" шануюць за якасць і выдатнае сэрвіснае абслугоўванне
30 января 2022