На кандытарскіх фабрыках Камунарка і Спартак рэнтабельнасць продажаў у Расію вырасла да 20%.

5 Лютага 2013
Паводле яго слоў, пры ранейшым менеджменце на расійскім рынку нашы кампаніі працавалі ў мінус. Таксама новаму кіраўніцтву атрымалася істотна знізіць закупачную цану на какава-бабы. Толькі за два месяцы на закупцы сыравіны сэканомілі паўмільёна долараў, якія пайшлі на развіццё прадпрыемства. Раней какава-бабы закуплялі праз філіял кампаніі аднаго з саўладальнікаў Камунаркі і Спартака Марата Новікава. Напярэдадні амерыканскі бізнесмен гучна заявіў, што перанясе вытворчасць двух сваіх салодкіх брэндаў на канвееры еўрапейскіх краін. Аднак, як падкрэслілі сёння ў Белдзяржхарчпраме, брэнды, пра якія гаворыць Новікаў, не такія ўжо і салодкія.

У Белдзяржхарчпраме падкрэслілі, што бізнесмен забыў назваць і яшчэ адзін брэнд - шакалад Маратаўскі, які ён прысвяціў сабе. На заводзе была вырабленая буйная партыя этыкетак пад шакалад, але ён аказаўся не актуальным для пакупнікоў. У канцэрне адзначылі, што гатовыя падарыць этыкеткі Марату Новікаву для яго незапатрабаванага брэнда. А Спартак выйдзе на рынак з прынцыпова новай прадукцыяй.