Форум рэгіёнаў - гэта, без сумнення, магчымасці для новых праектаў і пошуку дзелавых партнёраў. Напрыклад, мы, беларускі бок, робім стаўку на прамысловыя гіганты. З улікам поспехаў першага форуму прадпрыемствы накіраваныя замацаваць дамоўленасці ўзаемавыгаднымі бізнес-кантрактамі. Дарэчы, год таму папярэднюю суму падпісаных дакументаў ацэньвалі ў 100 мільёнаў долараў. За кошт чаго гатовы павялічыць гэты паказчык у разы і што прапануе ўкраінскаму спажыўцу беларускі вытворца? Ведае Антон Малюта.
Беларускія тралейбусы ва ўкраінскіх гарадах ужо даўно не ў навінку. Толькі за апошнія гады ў Адэсу і Івана-Франкоўск адправіліся больш за паўсотні адзінак. Сусветны попыт на экалагічныя ноу-хау дыктуе і новае прапанаванне - экатранспарту. Наш электробус прадэманстравалі ўкраінскім пасажырам год таму. У Жытомір вязуць абноўленую мадэль.
Яшчэ адзін беларускі брэнд на ўкраінскіх дарогах - МАЗ. Сумесная зборка аўтобусаў дазваляе ўтрымліваць каля паловы рынку.
Паспяховыя нашы самазвалы і спецтэхніка. Год таму ў Гомелі абмежаваліся толькі экспазіцыяй, маўляў, задачай было паказаць свае магчымасці патэнцыяльным пакупнікам. Зараз разлічваюць і на падпісанне кантрактаў.
Поспехі першага Форуму рэгіёнаў улічылі і іншыя прамысловыя гіганты і адправіліся ў Жытомір з новымі дзелавымі прапановамі. На выставе на Саборнай плошчы амаль 4 дзясяткі машын, у тым ліку і ўзоры сумеснай зборкі. Тут гавораць, што за высокай якасцю прадукцыі наш станоўчы прыклад захавання вытворчасцяў.
Фармат Форуму рэгіёнаў - усе дамоўленасці замацоўваць справай. Агульная сума дакументаў сёлета можа дасягнуць 400 мільёнаў долараў. І гэта будзе чарговым паспяховым крокам на шляху да галоўнай эканамічнай мэты - павелічэння тавараабароту.
На два дні Жытомір стане ўнікальнай пляцоўкай для пошуку новых партнёраў і кааперацый
3 октября 2019