Аляксандр Субоцін аб стратэгіі знешніх продажаў беларускай прадукцыі

5 июля 2020
Працягваем нагадваць, чым беларусы могуць ганарыцца. Па вытворчасці той або іншай сельгаспрадукцыі на душу насельніцтва наша краіна стабільна ўваходзіць у разнастайныя рэйтынгі развітых краін. Напрыклад, у ААН Беларусь ставяць па валавым зборы льновалакна на трэцяе месца ў свеце. Па жыце - на пятае. Па журавінах - на дзясятае. Высновы напрошваюцца самі сабою.

Або вось малочныя прадукты. Смачныя, высокай якасці, у шырокім асартыменце і па добрай цане. Тут мы наперадзе Расіі, Украіны і Казахстана. Ды і не толькі. Па ёгурце займаем другі радок сусветнага рэйтынгу, па сметанковым масле - трэці, па малаку - чацвёрты.

Таксама Беларусь у топ-10 экспарцёраў мяса. Таму нядзіўна, што летась мы экспартавалі сельгаспрадукцыі  больш чым на 5,5 мільярдаў долараў.

Аб стратэгіі знешніх продажаў наш карэспандэнт Святлана Лук’янюк спытала ў віцэ-прэм'ера Аляксандра Субоціна (відэа).