Канкурэнтнасць беларускай малочнай прадукцыі можа павялічыцца за кошт змены тэхрэгламенту ЕАЭС. Так, па новых правілах, прадпрыемствы, якія вырабляюць прадукцыю, што ўтрымлівае малако, з заменнікам малочнага тлушчу, абавязаныя змяшчаць на этыкетцы тавара звесткі аб наяўнасці ў ім раслінных алеяў. Ужо з этыкеткі будзе зразумелы састаў прадукта, працэнт натуральнага ўтрымання, наяўнасць дабавак і заменнікаў. Спецыялісты адзначаюць, што навацыі ў тэхрэгламенце дапамогуць беларусам аддаваць перавагу больш якасным прадуктам, а таксама заваёўваць сімпатыі спажыўцоў за мяжой.
Кірыл Глушчанка, намеснік дырэктара дэпартамента Міністэрства сельскай гаспадаркі і харчавання Беларусі: "На іншых рынках гэта таксама дазволіць нашай малочнай прадукцыі сябе з лепшага боку пазіцыянаваць. Яна і так пазіцыянуецца як натуральная прадукцыя, прадукцыя, вырабленая яшчэ па дзяржаўных агульнасаюзных стандартах, па нашых беларускіх СТБ, а выкананне нашымі вытворцамі гэтага змяненння яшчэ больш павысіць канкурэнтаздольнасць нашай беларускай прадукцыі".
Унесеныя таксама папраўкі ў афармленне ўпакоўкі малочнай прадукцыі. Напрыклад, найменне прадукта і яго тэрмін прыдатнасці будуць прапісвацца шрыфтам не менш як 2 мм. У цэлым узмацненне жорсткасці патрабаванняў да маркіроўкі накіравана на абарону праў спажыўцоў і добрасумленных вытворцаў. Дарэчы, у Беларусі за мінулы год было выраблена больш як 800 тон прадукцыі, якая ўтрымлівае малако. З гэтага ліку толькі адна сотая працэнта з выкарыстаннем заменніка малочнага тлушча.