Беларускія прадпрыемствы лёгкай прамысловасці гатовыя зніжаць сабекошт сваёй прадукцыі

18 августа 2016

Пры гэтым паляпшаць якасць тавараў і асартымент. Сёння пра гэта заявілі на нарадзе, якая прайшла на базе аднаго з найбуйнейшых вытворцаў. Гаварылі аб павышэнні канкурэнтаздольнасці беларускага адзення і абутку і павелічэнні долі іх продажаў на айчынным рынку. Такі падыход, на думку прадстаўнікоў Мінгандлю, дазволіць павысіць цікавасць беларусаў да сваіх вытворцаў.

Ірына Наркевіч, намеснік міністра гандлю Беларусі:

"Як актывізаваць рэкламу, маркетынг беларускага тавара, каб павысіць канкурэнтаздольнасць нашых тавараў, каб прасунуць іх максімальна да спажыўца, каб спажывец купіў, захацеў купіць тавар. Калі мы не ўмеем, павінны павучыцца і навучыцца, зрабіць гэта. І шматлікія прадпрыемствы гэта ўжо робяць, вядучыя прадпрыемствы. Таму што ў панчошна-шкарпэтачнай групе 85 % - гэта выбар беларускага спажыўца беларускага тавара. Ёсць да чаго імкнуцца".

Толькі 45 % беларусаў сёння выбіраюць айчынныя нехарчовыя тавары. Пры гэтым 85 % аддае перавагу прадуктам харчавання беларускай вытворчасці.