МАЗ пашырае супрацоўніцтва з Mercedes

23 июня 2017

Мінскі аўтазавод і канцэрн Daimler працуюць над сертыфікацыяй сэрвісных станцый у Беларусі, Расіі і Украіне. Гэта дазволіць нашым спецыялістам афіцыйна абслугоўваць нямецкія рухавікі. Сёння ў Мінску сабраліся прадстаўнікі вядучых еўрапейскіх пастаўшчыкоў камплектуючых. Яны абмеркавалі далейшыя перспектывы супрацоўніцтва з беларускім прадпрыемствам і пратэставалі навінкі тэхнікі МАЗ. З выпрабавальнага палігона ў Ліпках - Вераніка Бута.

Сёння на палігоне Ліпкі можна было асабіста даведацца, на што здольная беларуская тэхніка. Тут прайшоў тэст-драйв грузавікоў і аўтобусаў лінейкі МАЗ. Выпрабаваць практычна любую мадэль беларускага прамысловага гіганта мог кожны ахвотнік.

Кожны ахвотнік з вядучых еўрапейскіх кампаній - пастаўшчыкоў камплектуючых. Андрэас Шарф (прадстаўнік канцэрна Daimler) для тэст-драйва невыпадкова выбраў самазвал 6516. Тут усталяваны рухавік самага апошняга стандарту Еўра-6.

Серыйная вытворчасць такіх машын пачнецца сёлета. Змяненні закранулі практычна ўсе сістэмы аўтамабіля, у тым ліку з'явілася робатызаваная каробка перадач. Мінскі аўтазавод ганарыцца, ён задае тэмп развіццю аўтапрама ў нашым рэгіёне.

Нямецкі канцэрн і мінскі аўтазавод супрацоўнічаюць ужо практычна 20 гадоў. З новымі грузавікамі разлічваюць выйсці ў краіны Балтыі, Балканскага паўвострава і Заходняй Еўропы. І распрацоўваюць новыя прапановы, пашыраюць мадэльны рад.

Гэта першы беларускі грузавік. МАЗ-200. Рухавік тут яраслаўскі. Вядома, у далёкім 47-м і размовы не было аб еўрастандартах. Па сутнасці, з яго пачалася гісторыя беларускага аўтапрама. А МАЗ-500 у 76-м стаў першым у свеце бескапотным грузавіком. Сёння іх не тэсціравалі: тэхніка правераная дзесяцігоддзямі, даказваць ёй ужо нічога не трэба, убачыць у дзеянні яе можна будзе на парадзе да Дня Незалежнасці.

Сёння рухавікі Mercedes у кожнай трэцяй грузавой машыне МАЗа і практычна ва ўсіх беларускіх аўтобусах. Зараз кампаніі працуюць над сертыфікацыяй сэрвісных станцый, што дазволіць нашым спецыялістам афіцыйна абслугоўваць рухавікі Mercedes.

МАЗ ужо набыў спецыяльнае дыягнастычнае абсталяванне і інструменты. Спецыялісты плануюць прайсці дадатковае навучанне ў навучальным цэнтры Mercedes-Benz у Набярэжных Чаўнах.

Нямецкі канцэрн даручыў 10-ці станцыям МАЗ у Расіі абслугоўваць свае рухавікі Mercedes. Чакаецца, што неўзабаве такую магчымасць рэалізуюць і ў сэрвісным цэнтры ў Мінску.